تصاویر: هواپیمای فوق لوکس دونالد ترامپ

۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۲:۲۲ کد : ۱۹۵۶۵۷۴ سرخط اخبار

دونالد ترامپ میلیاردر امریکا و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا در حالی این روزها در ایالت های مختلف به دنبال جزب آرا برای تبدیل شدن به نامزد نهایی حزبش است که همه جا با هواپیمای فوق لوکس و گرانقیمت خود سفر می کند.
به گزارش فرادید، دونالد ترامپ جت شخصی خود را در سال 2011 به قیمت 100 میلیون دلار خرید تا یکی از ده هواپیمای شخصی فوق لوکس را داشته باشد. ترامپ این جت شخصی را از یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت به نام "پل آلن" خریداری کرد و در همان زمان طراحی داخلی آن را با سلیقه خود تغییر داد و امکانات آن را در حد یک جت فوق لوکس بالا برد.
 
 این بوئینگ، گنجایش 23 مسافر را دارد به طوری که تمامی آنها از اتاق خوابی کوچک اما لوکس می توانند استفاده کنند. همچنین این هواپیما که تا به حال 42 هزار ساعت پرواز موفق داشته، یک سالن ناهارخوری، یک اتاق کنفرانس، مبلمانی از جنس چرم طبیعی با کمربندهایی که سگکی با روکش طلا دارند و لوسترهای کریستالی دارد.
سینمایی با 18 بلندگو و سیستم صدای دالبی که امکان دسترسی به بیش از یکهزار فیلم را فراهم می کند مکانی است که ترامپ و میهمانانش را طی یک سفر طولانی سرگرم می کند. رنگ هایی که در دکوراسیون این جت، استفاده شده است طوری است که با کریستال ها و روکش های طلا و همچنین چوب های گردویی رنگ، نمایی با شکوه و بی نظیر را به این جت داده است.
روی بدنه این هواپیما نیز نام ترامپ به طول 9 متر و با استفاده از 5 گرم طلای 18 عیار نوشته شده است تا در آسمان هم به وضوح دیده شود. عکس های زیر نماهایی از داخل این جت فوق لوکس است که مشاهده می کنید.
 

کلید واژه ها: جت ترامپ


( ۳ )

نظر شما :