تبریک زودهنگام وزیر ارتباطات برای حل مسأله‌ی هسته ای ایران

۲۲ تیر ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۴ کد : ۱۹۴۹۹۴۷ سرخط اخبار گام به گام تا توافق جامع

محمود واعظی در صفحه ی شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب نوشت:

خوشبختانه امروز یکی از وعده های بسیار مهم رئیس جمهور به مردم عزیز با تلاش های شبانه روزی دیپلمات های شجاع ما و با صبر و استقامت وحمایت و دعای شما خوبان در حال به بار نشستن است.

وی افزود:انشاءالله امروز خبرهای خوشی مبنی بر حل مسأله ی ۱۳ ساله هسته ای به اطلاع مردم خواهد رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد:خوشبختم این موفقیت بزرگ را به جهادگران عرصه ی دیپلماسی و همچنین مردم ایران تبریک عرض کنم و بر خود لازم می دانم از هدایتهای مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه ی رئیس جمهور و همدلی و همکاری مجلس شورای اسلامی و مسئولان، به ویژه مردم فهیم ایران اسلامی صمیمانه تشکر کنم.

وی ادامه داد:خدایا این دستاورد را مایه ی خیر و برکت کشور و وحدت بیشتر مردم عزیزمان گردان تا شاهد حصول دستاوردهای بیشتری در عرصه ی اجتماعی، اقتصادی و زندگی مردم در این دولت باشیم و همانگونه که تاکنون حمایتهای شما مردم و بخصوص جوانان پشتیبان آنها بوده، در ادامه نیز آنها را تنها نگذاریم و مراقب فشارها و دست اندازهای بعدی باشیم.

واعظی تصریح کرد:شکی ندارم که فردای کشورمان نه تنها در عرصه ی داخلی، بلکه منطقه ای و بین المللی و جایگاهی که کشورمان شایسته آن است، ارتقاء خواهد یافت.

لازم به ذکر است محمود واعظی دارای مدرک تحصیلی دکترای روابط بین الملل است و پیش از ورود به عرصه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات و قبول پست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون پژوهش های سیاست خارجی مجمع تشخیص مصلحت نظام بود؛ از این جهت وی به موضوعات دیپلماتیک کشور توجه ویژه ای دارد.


نظر شما :