درخواست ایران برای لغو تمامی تحریم‌ها غیر قابل قبول است

۲۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰ کد : ۱۹۴۶۴۰۲ سرخط اخبار گام به گام تا توافق جامع

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اتهام زنی های مکرر خود ایران را کشوری غیر قابل اعتماد نام نهاد.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم اسرائیل در ادامه سخن پراکنی درباره تفاهم ایران و قدرت های جهانی، جمهوری اسلامی را کشوری «غیر قابل اعتماد» نامید.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، نتانیاهو که در سخنرانی امروز بعد اظهر یکشنبه خود در باره ایران گفت:«ایران در چند روز گذشته نشان داده که قابل اعتماد نیست. ایران خواهان حفظ توانایی های هسته ای نیرومند خود است که می تواند با کمک آن ها بمب هسته ای تولید کند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود با اتهام زنی علیه ایران گفت:« تهران بر لغو تمامی تحریم ها پافشاری می کند و از امکان بازرسی از تاسیسات هسته ای شک برانگیزش سرباز می زند. تحریم های شدید باید علیه این کشور باقی بمانند.»

 نتانیاهو روز شنبه هفته جاری نیز در باره ایران گفته بود:« پایبندی ایران به توافق به این معناست که ظرف 10 تا 15 سال که برخی مفاد این توافق به پایان می رسد، متقاعد کردن جامعه بین المللی برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران یا متقاعد کردن قدرت های جهان برای تداوم نظارت بر برنامه هسته ای ایران دشوار خواهد بود. در این مرحله، برنامه هسته ای ایران از سوی جهان مُهر حلال» می خورد و تحریم ها لغو می شود.»


نظر شما :