فتوای آیت الله سیستانی مانع سقوط بغداد شد

۰۵ تیر ۱۳۹۳ | ۱۶:۲۴ کد : ۱۹۳۴۹۳۳ سرخط اخبار

نماینده آیت الله سیستانی درایران گفت: اگر فتوای آیت الله سیستانی نبود ، بغداد ظرف 48 ساعت با حمله گروه تروریستی داعش سقوط می کرد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین ˈ سیدجواد شهرستانی ˈ روز پنجشنبه دردیدار وزیر نیرو درقم با بیان اینکه گروه داعش حامیان پنهان و آشکاری در منطقه دارد، افزود: برخی کشورهای منطقه حمایتشان از این گروه غیرقابل انکار است.

وی خیانت برخی از سران ارتش عراق و همکاری مردم منطقه را در پیشرفت این گروه در برخی مناطق موثر دانست و افزود: امکان اینکه یک گروه یک هزار و 700 نفری درمقابل 50 هزار نفر پیروز شوند، امکان پذیر نیست مگر اینکه سران ارتش خیانت کرده باشند.

شهرستانی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش نیروهای مردمی راه بغداد باز شده است ،افزود: بعد از فتوای آیت الله سیستانی مردم شور و شوق وصف ناپذیری برای مبارزه با تروریست های داعش پیدا کردند و حتی بسیاری از مسلمانان و شیعیان کشورهای دیگر آمادگی خود را برای جهاد اعلام کرده اند.

وزیر نیرو در سفر یک روزه به قم با علما و مراجع دیدار خواهد داشت.

وی همچنین پیش از دیدار با نماینده آیت الله سیستانی درایران ، با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضمن زیارت ، در مراسم غبارروبی این مکان مقدس شرکت کرد

کلید واژه ها: آیت الله سیستانی


نظر شما :