پیروزی اسد، گنبد آهنین را فعال کرد

۱۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۱ کد : ۱۹۳۳۸۶۸ سرخط اخبار

شلیک دو گلوله خمپاره در مرزهای جولان اشغالی به نشانه پیروزی «بشار اسد» در انتخابات ریاست جمهوری، آزاد شدن دو موشک رهگیر از سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری شبکه «العالم»، منابع نظامی در فلسطین اشغالی اعلام کردند که چهارشنبه شب دست کم دو گلوله خمپاره در مرز جولان اشغالی شلیک شد و بعد از آن برای اولین بار سامانه «گنبد آهنین» در شمال سرزمین های اشغالی فعال و دو موشک رهگیر از آن شلیک شد.

بر اساس این گزارش، منابع نظامی صهیونیست مدعی شدند که احتمالا ارتش سوریه این گلوله ها را به نشانه شادمانی و پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری شلیک کرده است.

پس از اینکه مشخص شد خمپاره ها در منطقه ای باز در مرز فرود آمدند عملیات رهگیری متوقف شد. اما شلیک این گلوله ها باعث هدفگیری نظامیان صهیونیست به سوی مرزهای سوریه شده شلیک آنها از دو منطقه در جولان به سوی خاک سوریه را به دنبال داشت.

صهیونیست ها مدعی شدند که علاوه بر شلیک این دو گلوله خمپاره، شلیک سلاح های سنگین ارتش سوریه باعث شد چندین گلوله به داخل بخش اشغالی جولان فرود آید.

این گزارش حاکی است که هفته گذشته نیز یک گلوله خمپاره در نزدیکی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «مونت هرمون» اصابت کرد و پس از آن ارتش رژیم صهیونیستی مواضعی را در خاک سوریه با توپخانه هدف قرار داد.

«بشار اسد» با کسب بیش از 88 درصد آرا برای سومین دوره پیاپی در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به پیروزی رسید.

کلید واژه ها: جولان


نظر شما :