واکنش ارتش سوریه به حمله اسراییل

۲۸ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۹:۱۹ کد : ۱۹۳۰۲۸۸ سرخط اخبار

به گزارش مشرق، شبکه خبری المیادین اعلام کرد: ارتش سوریه اعلام کرده است که بر اثر حمله صبح امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه القنیطره واقع در نزدیکی جولان یک سرباز ارتش کشته و 7 تن دیگز زخمی شدند.
 
ارتش سوریه همچنین اعلام کرده است که حمله اسرائیل همزمان با هجوم تروریست ها به سمت زندان مرکزی حلب از سمت اردن صورت گرفته است.
 
جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز مقرها، مواضع توپخانه ای و مراکز آموزشی ارتش سوریه در جولان را هدف قرار داده است. خبرگزاری رویترز گزارش داد که اسرائیل مراکز نظامی سوریه را در انتقام به حمله علیه سربانش در جولان هدف قرار داده است.
 
بر اساس گزارش روزنامه «جروزالم پست»، وزارت جنگ اسرائیل اهداف نظامی و امنیتی طرف سوری در بلندی های جولان را هدف قرار داده است که مدعی است، زمینه حمله به خودرو حامل نظامیان اسرائیلی در روز سه شنبه را فراهم کرده بودند.
 
این در حالی است که ظاهرا یک بمب کنار جاده ای در مسیر خودروی حامل نظامیان اسرائیلی منفجر و باعث کشته شدن یک نظامی اسرائیلی و زخمی شدن سه نظامی نظامی دیگر شده بود.
 
ارتش سوریه در بیانیه ای که در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی منتشر کرد، تاکید کرده است که حملات رژیم صهیونیستی امنیت و ثبات منطقه را در معرض خطر قرار می دهد.
 

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی جولان


نظر شما :