دل به مذاکره خوش نکرده‌ایم

۱۳ آبان ۱۳۹۲ | ۱۳:۲۴ کد : ۱۹۲۳۸۸۶ سرخط اخبار

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آمریکا به این راحتی ها نمی خواهد دست از سر ملت ما بردارد، گفت: ما دل به مذاکره نبسته و خوش نکرده ایم.

مهدی چمران عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تفاوت 13 آبان امسال با سال های گذشته، اظهار داشت: امسال بیشتر می توان احساس 13 آبان را درک کرد، چرا که در 13 آبان های گذشته تسخیر لانه جاسوسی یک یادآوری سالیانه بود، اما امسال همانگونه که مقام معظم رهبری روز گذشته در فرمایشات خود در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان فرمودند، آمریکا به این راحتی ها نمی خواهد دست از سر ملت ما بردارد.

وی ادامه داد: ما باید جنایت ها و خباثت های آمریکایی ها را در نظر داشته باشیم. اگرچه مذاکرات هسته ای ضروری است که انجام شود و آن را انجام می دهیم، ولی دل به مذاکره نبسته و خوش نکرده ایم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور مردم در 13 آبان خاطرنشان کرد: حضور مردم در 13 آبان نخستین گام است و پس از آن باید نسبت به دشمنان مان شناخت داشته باشیم و همیشه باید آگاه باشیم که خدای ناکرده آنچه سَرِ مان آمده و آمریکا از 28 مرداد سال 1332  به ما ظلم روا داشته اند را فراموش نکنیم.

کلید واژه ها: 13 آبان


نظر شما :