ارتش سوریه حمله شیمیایی به اطراف دمشق را رد کرد

۳۰ مرداد ۱۳۹۲ | ۲۲:۱۹ کد : ۱۹۲۰۲۰۷ سرخط اخبار

 فرماندهی ارتش سوریه با صدور بیانیه ای ادعای مخالفان سوری مبنی بر حمله شیمیایی ارتش سوریه به اطراف دمشق را رد کرد و آن را توطئه تبلیغاتی علیه دمشق خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، فرماندهی کل ارتش سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: آنچه که برخی شبکه های ماهواره ای از حمله ارتش سوریه به اطراف دمشق با استفاده از سلاح های شیمیایی منتشر کردند کذب محض است و هدفی جز بدنام کردن ارتش ملی سوریه ندارد.

در این بیانیه آمده است: این اقدام تنها جنگ رسانه ای از سوی برخی کشورها با شبکه های ماهواره ای وابسته به آنهاست و به این دلیل است که تروریست ها می خواهند با این کار شکست های مفتضحانه خود را در ماه های گذشته جبران کنند.

در ادامه این بیانیه ارتش سوریه تاکید کرد که به تمام وظایف قانونی خود در دفاع از ملت وخاک سوریه ادامه می دهد و در این راه تا پاکسازی کامل کشور از تروریست ها از پای نخواهد نشست.

فرماندهی کل ارتش سوریه همچنین از گروه هایی که علیه دولت دست به سلاح برده اند خواست تا سلاح هایشان را بر زمین بگذارند وپیش از آنکه دیر شود از جنگیدن علیه ارتش ملی سوریه دست بردارند.


نظر شما :