رضایی: پیروزی در انتخابات مردم را از تحریم ها دور می کند

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۹۱۵۴۲۶ سرخط اخبار سهم دیپلماسی در انتخابات
رضایی: پیروزی در انتخابات مردم را از تحریم ها دور می کند

فارس نوشت:

محسن رضایی در «همایش حماسه اقتصادی زندگی رفاه و اشتغال» در حسینیه دریانی های گرگان با اشاره به اینکه کمتر اتفاقاتی در کنار یکدیگر نظام و زندگی مردم را تهدید می کند، تصریح کرد: پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دو نتیجه دارد از یک سو جمهوری اسلامی را از خطر تحریم ها دور نگاه می دارد و از سوی دیگر زندگی مردم را از شرایط فعلی نجات می دهد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه می شود.

رضایی با بیان اینکه زندگی، جان، مال و آبروی مردم مهم است، بیان کرد: حادثه ای که اکنون در کشور در حال شکل گیری است برای نظام و زندگی مردم خطرناک می باشد.

وی با بیان اینکه شعار هم موجب فریب و هم موجب تلف شدن وقت مردم می شود، افزود: دو گروه در جامعه وجود دارند یک گروه در صدد ایجاد نشان دادن سراب به مردم و گروهی دیگر در صدد گل آلود کردن آب برای رسیدن به منافع شخصی و سیاسی خود هستند.

رضایی با اشاره به اینکه  باید گرد وحدت حلقه زنیم و با برنامه و فکر و دوراندیشی از این پیچ خطرناک عبور کنیم، تصریح کرد: حماسه یک روز از لوله های تفنگ جوانان غیور این سرزمین و امروز از فکر و نوک قلم نسل دیگری از جوانان بیرون می آید.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی شود با سرنوشت و آرزو های یک ملت بازی کرد باید احساسات را کنترل و منافع شخصی و جناحی را ده سال دیگر باید پیگیری کنند، شرایط فعلی کشور عادی نیست و باید به گونه ای عمل کنیم که در گذر از این شرایط سربلند بیرون آییم.

وی با بیان اینکه ابتدا باید این فتح و پیروزی به دست آید و بعد از غنایم پیروزی ملت بهره گیریم، گفت: با نشستن در پستو نمی توان برای مردم تصمیم گرفت با جمع شدن یک، دو و یا سه نفر در قالب یک ائتلاف تصمیم گیری برای سرنوشت و آینده ملت امکان پذیر نیست.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از ائتلاف می شود می گویند نخبگان نظر دهند این افراد نه در دانشگاه ها حضور می یابند و نه با نخبگان صحبت می کنند.

با هر بار اظهارنظر دولت و مجلس مشکلات اقتصادی افزایش یافت

رضایی با اشاره به دسیسه افکنی های دشمنان علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در جریان پرونده هسته ای گفت: دشمن با وقت کشی به دنبال اثرگذاری تحریم ها بر زندگی مردم است، دشمن با این وقت کشی در صدد است مردم را به جان هم و به جان نظام بیاندازد این یک توطئه است که از یک سال و نیم قبل آغاز شده است.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دولت و مجلس تلاش کردند تا مشکلات اقتصادی رفع شود اما با هر بار اظهار نظر آنها مشکلات اقتصادی افزایش یافت، با صحبت رئیس بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، معاونین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تورم سیر صعودی خود را ادامه داد.

کلید واژه ها: ریاست جمهوری ریاست انتخابات ریاست جمهوری زندگی یازدهمین دوره انتخابات دوره انتخابات ریاست یازدهمین دوره دوره انتخابات ریاست جمهوری یازدهمین دوره انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست زندگی مردم نامزد اقتصادی


نظر شما :