تکرار ادعاهای خصمانه بحرین علیه ایران

۱۰ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۴:۱۸ کد : ۱۹۱۳۳۸۴ سرخط اخبار

 

رژیم آل خلیفه همزمان با سرکوب مخالفان در تظاهرات مسالمت آمیز و مشروعشان، بار دیگر سعی کرد برای تخریب وجهه مخالفان، آنها را به گروه های خارجی از جمله ایران مرتبط کند.
 
به گزارش فارس به نقل از النشره، شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه سرتیپ ستاد و وزیر کشور بحرین امروز در اظهاراتی بدون اشاره به سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مدعی شد که دولت بحرین کانال های تفاهم و توافق را با ساختارهای جامعه باز کرده است.
 
وی در جریان نشست با خلیفه بن احمد الظهرانی رئیس مجلس نمایندگان و صالح بن علی الصالح رئیس مجلس شورای بحرین مدعی شد که بازداشت یک گروهک تروریستی یکی از تحولات مهم امنیتی در بحرین بوده است، این گروهک به دنبال تاسیس یک سازمان تروریستی نظامی به نام ارتش امام بوده و سعی کرده تا برخی اقدامات تروریستی را در برخی مناطق حیاتی در بحرین اجرا کند.
 
این مقام بحرینی مدعی شد که این گروه با ایران ارتباط دارد و تمامی دلایل و اعترافات نشان از ارتباط ایران و دخالت این کشور در امور داخلی بحرین دارد.
 
دولت بحرین که سعی دارد برای تخریب وجهه انقلاب مسالمت آمیز و مشروع مردم در رسیدن به حقوق مسلم، مشروع و ابتدایی خود، آنها را به گروه های خارجی مرتبط کند، بارها ادعاهای خود در زمینه ارتباط گروه های مخالف دولت با ایران را تکرار کرده است.
 
رژیم آل خلیفه همزمان با این برچسب های سیاسی، اعمال فشار و بازداشت سران مخالفان و کشتار مردم در تظاهرات مسالمت آمیز را نیز افزایش داده تا شاید بتواند مانع از موج بیداری ملت بحرین شود.
 
این مقام امنیتی بحرین اعلام کرد که حضور گسترده امنیتی و گشت های ثابت و سیار در کشور برای کنترل فضای عمومی صورت می گیرد.
 
وی با ارائه گزارشی از اقدامات سرکوب گرانه دولت آل خلیفه که آن را اقدامات برای مقابله با خشونت و فعالیت های تخریبی نامیده بود، گفت که نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را برای مقابله با درخواست های مبتنی بر اعتصاب در بحرین به کار خواهند بست.

کلید واژه ها: بحرین آل خلیفه


نظر شما :