اقدام عجیب ال خلیفه برای برخورد با معترضان

۲۷ بهمن ۱۳۹۱ | ۲۰:۵۶ کد : ۱۹۱۲۸۲۰ سرخط اخبار

 

دولت بحرین برای مقابله با معترضین 3 هزار کارگر معترض را از محل کارشان اخراج کرد.
 
"عباس العمران" عضو مرکز حقوق بشر بحرین در گفت وگو با خبرگزاری فارس به اوضاع بحرین از آغاز انقلاب این کشور اشاره کرد و گفت: دستگیری و زندانی کردن بسیاری از علما، حقوقدانان، سیاستمداران و بسیاری از شهروندان بحرینی، اخراج بیش از سه هزار کارگر و کارمند بحرینی به جرم شرکت در تظاهرات و اعتراضات علیه نظام آل خلیفه، لغو مجوز بیش از 200 راننده تاکسی و مصادره تاکسی های آنان و همچنین اخراج دانشجویان شرکت کننده در تظاهرات ها از جمله اقداماتی است که از سوی آل خلیفه در دو سال گذشته برای سرکوب اعتراضات مردمی انجام شده است.
 
وی به توطئه های مختلف آل خلیفه برای بازگردان ملت به خانه هایشان اشاره کرد و گفت: مدتی است که آل خلیفه با دعوت از انقلابیون برای نشستن پشت میزهای مذاکره سعی دارد تا با عوام فریبی ملت را از ادامه تظاهرات باز دارد و اوضاع بحرین را به دوران قبل از انقلاب بازگرداند.
 
عضو مرکز حقوق بشر بحرین با تاکید بر اینکه طرح موضوع گفت وگو در آستانه دومین سالگرد آغاز انقلاب بحرین نوعی فریب و نیرنگ برای بازداشتن مردم از شرکت در راهپیمایی های گسترده است، تصریح کرد: واقعیت آن است که رژیم قصد سازش با مردم را ندارد بلکه در صدد آرام سازی کشور برای فرار از بار مجازات های سنگین بین المللی است.
 
العمران با بیان اینکه خواسته های ملت فقط با سرنگونی نظام آ ل خلیفه تحقق پیدا می کند، تاکید کرد: ملت بحرین قصد گفت وگو ندارد و آنانی که پای میز مذاکره با آل خلیفه حاضر شوند قطعا از ملت انقلابی بحرین به حساب نمی آیند بلکه جزو موافقان رژیم استبدادی هستند.
 
وی همچنین با اشاره به ناکامی آل خلیفه و غرب و در خاموش کردن شعله های سرکش انقلاب بحرین گفت: ملت بحرین در دو سال گذشته ثابت کرده با نظامی که حاضر به اشغال کشور از سوی بیگانگان باشد حاضر به دوستی و سازش نیست و مردم آگاه و با بصیرت بحرین ضمن آگاهی به همه توطئه های آل خلیفه تا پیروزی انقلاب خود در صحنه انقلاب حاضر شده و تا تحقق کامل اهداف خود به سر دادن فریاد سرنگونی نظام ادامه خواهند داد.
 
العمران، نقض حقوق بشر، شکنجه و تیراندازی به روی تظاهرکنندگان را از جمله اقداماتی دانست که آل خلیفه از دو سال گذشته تاکنون بارها در بحرین از خود به نمایش گذاشته است و روزی باید در برابر تک تک اقدامات انجام شده در پیشگاه ملت و جامعه بین المللی پاسخگو باشد.

کلید واژه ها: بحرین آل خلیفه انقلاب


نظر شما :