ادامه تدابیر امنیتی شدید در منامه

۳۰ آذر ۱۳۹۱ | ۱۶:۴۵ کد : ۱۹۱۰۶۰۴ سرخط اخبار

در حالی که منابع وابسته به مخالفان بحرینی از ادامه تدابیر امنیتی شدید در پایتخت بحرین خبر می دهند قرار است امروز تجمع اعتراض آمیزی از سوی افرادی که از کار بی کار شده اند برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق، منابع وابسته به مخالفان بحرینی اعلام کردند: افرادی که از سوی رژیم از کار بی کار شده اند امروز در برابر وزارت کار بحرین در اعتراض به بازگردانیده نشدن به سر کارهایشان، تجمع اعتراض آمیز برگزار می کنند.

این منابع بیان کردند: اعتراض امروز که با عنوان "ما انسان هستیم و نه آمار و ارقام" برگزار می شود در واکنش به ادعای وزارت کار بحرین مبنی بر حل موضوع کسانی از کار بیکار شده اند، صورت می گیرد.

این در حالی است که افرادی که از کار بیکار شده اند، آمارهای ارائه شده از سوی وزارت کار درباره بازگردانیده شدن هزاران نفر به سرکارهایشان را غیر واقعی دانسته اند.

شایان ذکر است که محمد بن مبارک آل خلیفه معاون نخست وزیر بحرین در اوایل ماه دسامبر جاری از اهمیت تلاشها برای حل مشکل افرادی که وی آنها را اندک خوانده بود خبر داده بود.

از سوی دیگر پایگاههای وابسته به مخالفان بحرینی با اشاره به ادامه تدابیر امنیتی شدید در منامه اعلام کردند: ایجاد مراکز متعدد ایست بازرسی تاثیر منفی بر نظام دارد، زیرا تعداد زیادی از اتباع خارجی در این شهر هستند.

منابع وابسته به مخالفان بحرینی با اشاره این محدودیتها آن را در عزم مردم برای ادامه مبارزه با رژیم بی تاثیر دانستند.

کلید واژه ها: اعتراض وابسته به مخالفان افرادی که وابسته به به مخالفان مخالفان بحرینی وابسته به مخالفان بحرینی به مخالفان بحرینی از کار وابسته بحرین بحرینی


نظر شما :