رونمایی از بالگرد 248 تا سال 92

۲۱ آذر ۱۳۹۱ | ۱۹:۱۶ کد : ۱۹۱۰۲۴۱ سرخط اخبار

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد که تا پایان سال آینده بالگرد صبای 248 را رونمایی می کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به کیش، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه صنایع هوایی در کیش گفت: ما امروز در این نمایشگاه بالگرد شهریار را رونمایی کردیم که نام آن برگرفته از نام شهید دکتر شهریاری است. این بالگرد 18 نفره و با دو موتور پرقدرت است که می تواند 8 الی 9 تن بار را با سرعت بالایی در مقایسه با موارد مشابه جابجا کند و این بالگرد را به همه شهدای عزیز این ایام تقدیم می کنیم.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه بالگرد ملی هشت نفره ملی را رونمایی کردیم و همچنین تا پایان امسال یک بالگرد دیگر هشت نفره را نیز به پرواز در خواهیم آورد و تا پایان سال آینده نیز به امید خدا بالگرد صبای 248 را رونمایی می کنیم.

وحیدی در ادامه درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه محصولات جدیدی را در خود دارد که پیام آن به کسانی که ما را تحریم کرده اند این است که این تحریم ها نه تنها تاثیرگذار نبوده است، بلکه عزم کارشناسان کشور را برای به ثمر رساندن پروژه های خود بیشتر کرده است. این دستاوردها نمایانگر عزم و اراده قوی برای مقابله با تحریم هاست و نشان می دهد که این تحریم ها شکست خورده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه افزود: پیام این نمایشگاه به دوستان، استقامت، پایداری، خوداتکای و خودباوری است و به دشمنان هم این پیام را اعلام می کند که عاقل باشند و دست از دشمنی بردارند هر چند که منافع آنها اجازه نمی دهد عقلانی فکر کنند.

کلید واژه ها: بالگرد را رونمایی رونمایی تحریم


نظر شما :