حمله به ایران بدون رضایت آمریکا اشتباه است

۰۱ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۸۹۹۱۳۶ سرخط اخبار
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌تواند بر تصمیمات و امنیت تل‌آویو تأثیر گذارد گفت که اقدام نظامی به ایران بدون رضایت آمریکا اشتباه است.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت"، "ایهود باراک" در حین نشست کمیته دفاعی و امور خارجه اعلام کرد که اسرائیل باید در خصوص نظام انتخاباتی آمریکا حساسیت نشان دهد.

وی ادامه داد که روابط عمیق اسرائیل با آمریکا تأثیر روشن و فوری بر امنیت تل‌آویو و جایگاه بین‌المللی آن دارد و اشاره کرد که حمله به ایران بدون رضایت واشنگتن اشتباه است.

علیرغم صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران، رژیم صهیونیستی لفاظی‌های بسیاری در زمینه اقدام نظامی علیه ایران مطرح کرده است که مقامات آمریکایی تأکید کرده‌اند که با حمله نظامی به ایران مخالف هستند و این حمله پیامدهای ناگواری برای منطقه و رژیم صهیونیستی جهان دارد.

باراک در شرایطی از رضایت واشنگتن برای جنگ علیه ایران یاد کرده که "نتانیاهو" از حمله صحبت می‌کند، اوباما درخواست فرصت کرده است تا تحریم‌ها تاثیر خود را بر ایران بگذارد.

از سوی دیگر "مئیر داگان" رئیس سابق سازمان جاسوسی اسرائیل نیز در اظهارنظری جدید در مصاحبه با برنامه "60 دقیقه" شبکه خبری سی‌بی‌اس، مواضع خود را مبنی بر اینکه اکنون وقت حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست، بار دیگر تکرار کرد.

داگان قبلا نیز مخالفت خود را با تجاوز پیش‌دستانه تل‌آویو به ایران ابراز داشته بود و یکشنبه شب هشدار داد که اگر حمله در وقت خود صورت نپذیرد، منجر به نتایج فاجعه‌باری خواهد شد. 

نظر شما :