جزئیات جدید پرونده فساد برلوسکنی

۲۹ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۹:۰۷ کد : ۱۶۳۹۶ سرخط اخبار
روزنامه دیلی تلگراف در شماره امروز خود جزئیات جدیدتری از پرونده فساد اخلاقی نخست وزیر ایتالیا منتشر کرده که در آن قید شده این فقط زنان حاضر در ایتالیا نبودند که برلوسکنی به آنها نظر داشت بلکه واسطه های او در سراسر اروپا اقدام به انتخاب و اعزام دختران و زنان جوان به رم و ویلای پدرخوانده می کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، بررسی مکالمات تلفنی "سیلویو برلوسکنی" نشان می دهد که نخست وزیر ایتالیا واسطه هایی در کشورهای اروپایی داشته که این واسطه ها اقدام به شناسایی و اعزام مدلها و زنان زیبا به رم برای ملاقات با برلوسکنی می کردند.

بر همین اساس، فردی به نام "جیان پائولو تارانیتی" حداقل 70 هزار پوند در همین راه هزینه کرده و فقط در یک مورد اقدام به اعزام یک مدل ونزوئلایی از لندن به رم کرده است. این زن که "کارولینا مارکونی" نام دارد دست کم دو بار به منزل برلوسکنی رفته و به ازای هر بار دیدار با نخست وزیر دست کم یک هزار یورو دریافت کرده است.

بر اساس شواهد موجود، مارکورنی دوبار ابتدا درسپتامبر و سپس در دسامبر  سال 2008 برای ملاقات با برلوسکنی به ایتالیا سفر کرده است.

به نوشته دیلی تلگراف، این زنان در هنگام حضور در رم در هتل های پنج ستاره اقامت می کردند و یک ماشین لیموزین آنها را به محل های قرار با برلوسکنی که عموما ویلای شخصی وی بود منتقل می کردند.

روزنامه دیلی تلگراف در بخشی ازمطلب خود می نویسد : افشای این واقعیت ها تلاش ها برای سقوط دولت برلوسکنی را افزایش می دهد بویژه آنکه اخیرا اعلام شده نخست وزیر ایتالیا در یک شب با هشت زن رابطه داشته است.

برلوسکنی در یکی از مکالمات تلفنی خود با تارانیتی گفته است : دیروز 11 زن پشت در اتاقم بودند ولی من تنها توانستم به 8 تاشون برسم.

اسناد موجود در پرونده برلوسکنی نشان می دهد که تارانیتی از جولای 2008 تا می 2009 دست کم 25 ملاقات شهوانی برای برلوسکنی ترتیب داده است .



نظر شما :