مبارک سرطان معده دارد

۳۱ خرداد ۱۳۹۰ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۳۹۵۳ سرخط اخبار
 وکیل مدافع دیکتاتور سابق مصر گفت که حسنی مبارک از سرطان رنج می‌برد.

به گزارش ایسنا، حسنی مبارک 83 ساله، دیکتاتور سابق مصر که مجبور شد در ماه فوریه به دلیل گسترش اعتراض‌ها در مصر از سمت خود کناره گیری کند، قرار است سوم اوت (12 مرداد) به دلیل کشتار معترضان و سوء‌استفاده از قدرت محاکمه شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، فرید الدیب، وکیل مدافع حسنی مبارک گفت: حسنی مبارک سرطان دارد و این موضوع در آخرین گزارش پزشکی وی مشخص شده است.

شبکه‌ی انگلیسی الجزیره نیز در گزارشی به نقل از فرید الدیب گفت که حسنی مبارک از سرطان معده رنج می‌برد و تومورها در شکم وی در حال رشد هستند.

کمیته‌ای از پزشکان که برای بررسی وضعیت جسمی حسنی مبارک تعیین شده بود، در اواخر ماه مه اعلام کرد که وی نباید از بیمارستان به مکان دیگری منتقل شود چون به دلیل شرایط نامساعد جسمانی‌اش ممکن است با حمله قلبی ناگهانی مواجه شود.

این کمیته اعلام کرده بود که حسنی مبارک در پانکراس خود تومور دارد. این در حالی است که حسنی مبارک پیشتر به دلیل این تومورها تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

این کمیته پیشتر اعلام کرده بود که نمی‌تواند سریع اعلام کند که این تومورها خوش خیم هستند یا بدخیم.

از زمان سرنگونی رژیم حسنی مبارک وی در میان مردم یا رسانه‌ها دیده نشده است. این در حالی است که وی در ماه آوریل در یک نوار ضبط شده اتهام‌های فساد مالی علیه خود را رد کرد و قول داد که از اعتبارش دفاع کند. 


نظر شما :