عریقات استعفا کرد

۲۳ بهمن ۱۳۸۹ | ۲۳:۰۹ کد : ۱۰۳۰۷ اخبار اصلی
صائب عريقات مذاکره کننده ارشد تشکيلات خودگردان درپى افشاى اسناد سرى مذاکرات بين اين تشکيلات ورژيم صهيونيستى توسط شبکه الجزيره، از سمت خود استفعا کرد.
عریقات استعفا کرد

دیپلماسی ایرانی: مذاکره کننده ارشد تشکيلات خودگردان در پى افشاى اسناد مذاکرات اين تشکيلات با رژيم صهيونيستى از سمت خود استعفا داد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه الجزيره، صائب عريقات مذاکره کننده ارشد تشکيلات خودگردان درپى افشاى اسناد سرى مذاکرات بين اين تشکيلات ورژيم صهيونيستى توسط شبکه الجزيره، از سمت خود استفعا کرد.
عريقات پس از آن از سمت خود استعفا کرد که بنا بر تحقيقات صورت گرفته توسط کميته اطلاعاتى تشکيلات خودگردان، اسناد فاش شده توسط شبکه الجزيره از دفتر وى به سرقت رفته است.

وى ساعتى قبل استعفا خود را به کميته قانون گذار فلسطين و محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان داد.
عريقات پيش از اين اعلام کرده بود که خود مسئوليت اين رسوايى اطلاعاتى و امنيتى را به طور کامل پذيرفته است.
از سوى ديگر حماس در واکنش به استعفا عريقات تاکيد کرد که اين مسئله نشان گر شکست مذاکرات به اصطلاح صلح با رژيم صهيونيستى است.

چندى پيش شبکه الجزيره با افشاى اسنادى از روند مذاکرات به اصطلاح صلح خاورميانه بين تشکيلات خودگردان و رژيم صهيونيستى رسوايى بزرگى براى محمود عباس و جنبش فتح به وجود آورد.
تشکيلات خودگردان در طى مذاکرات سازش امتيازهاى مهمى را به رژيم صهيونيستى داده بودند و از مواضع مهمى در اين مذاکرات عقب نشينى کردند.


نظر شما :