پرواز تهران-گوانجو ‌در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشست

۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۴ کد : ۲۰۱۴۹۹۷ سرخط اخبار

شرکت هواپیمایی ماهان در واکنش به خبر تهدید به بمبگذاری هواپیمای این شرکت در مسیر تهران به گوانجو اعلام کرد: این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.

به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه‌ای که از سوی هواپیمایی ماهان در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است: در پی انتشار ادعایی مبنی بر «تهدید به بمب گذاری در پرواز شرکت هواپیمایی ماهان بر فراز هند و درخواست فرود اضطراری»؛ روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان به اطلاع رساند هواپیمای مسافری ایرباس۳۴۰ این شرکت از مبدأ تهران به مقصد گوانژو در کشور چین در حرکت بوده است و خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب گذاری در پرواز مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشته و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل پرواز به مسیر خود ادامه می دهد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنظر می رسد طرح چنین گزارشاتی در شرایط کنونی بین المللی و داخلی بمنظور برهم زدن امنیت و آرامش روانی مطرح شده است. شرکت هواپیمایی ماهان در راستای اهداف عالیه خود که در درجه اول حفظ امنیت پرواز و همچنین خدمت رسانی مطلوب به مسافرین بوده است عزم خود را بیش از پیش جزم نموده است.

ماهان در انتهای اطلاعیه خود اعلام کرد: شایان ذکر است این پرواز  ‌در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.


( ۲ )

نظر شما :