وزیران امور خارجه، کشور و دفاع به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌روند

۰۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۱۹۸۷۱۷۱ سرخط اخبار

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هفته آینده برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار است لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده را دوشنبه هفته آینده در این کمیسیون بررسی کنند.

وزیران دفاع،  امور خارجه و کشور دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده میهمان این کمیسیون هستند و به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ می‌دهند.

قرار است لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت دریای خزر، بررسی طرح الزام دولت به حمایت از مراکز علمی و تحقیقاتی ضداستکباری و طرح جریمه مدیران متخلفی که در جهت تحریم‌های خارجی اقدام کنند دوشنبه هفته آینده در کارگروه روابط خارجه این کمیسیون بررسی شود.

وزیران اطلاعات و ارتباطات به کمیسیون صنایع می‌روند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات برای ارائه گزارشی درخصوص اقدامات صورت گرفته جهت تداوم امنیت تولید و سرمایه‌گذاری دوشنبه آینده به کمیسیون صنایع می‌رود.

قرار است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص اقدامات صورت گرفته جهت تحقق دولت الکترونیک براساس تکالیف مواد ۶۷ و ۶۸ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه گزارشی را به نمایندگان ارائه کند.

طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های تبعیت کننده از تحریم‌های آمریکا به ایران بررسی می‌شود

طرح الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از ساخت فیلم‌های ضدآمریکایی و بررسی طرح افزایش کارآمدی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در گسترش اخلاق عمومی در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد.

اعضای این کمیسیون قرار است طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های تبعیت کننده از تحریم‌های آمریکا به کشور ایران و طرح الزام دولت به حمایت و پشتیبانی از کنفرانس افق نو را سه‌شنبه آینده در این کمیسیون بررسی کنند.

کلید واژه ها: محمد جواد ظریف


نظر شما :