هیچ ایرانی در فرودگاه صربستان نگه داشته نشده است

۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۲:۰۱ کد : ۱۹۷۱۷۴۲ سرخط اخبار

یک منبع آگاه در سفارت ایران در صربستان، اعلام کرد: همه شهروندان ایرانی که در ایام اخیر با هدف توریستی و تجاری به صربستان سفر کرده بدون هیچ مشکلی وارد این کشور شده اند.

این منبع رسانه ای در گفت وگو با ایسنا در مورد اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر ‏سرگردانی مسافران ایرانی در فرودگاه صربستان، تصریح کرد: تعدادی از اتباع ایرانی بدلیل نقص مدارک همراه مثل نداشتن بلیط برگشت، نداشتن رزرو هتل و داشتن گذرنامه جعلی از سوی پلیس از ورودشان جلوگیری به عمل آمد و با اولین پرواز به ترکیه برگردانده شدند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پلیس صربستان تاکنون همکاری بسیار خوبی با سفارت جمهوری اسلامی ایران داشته و کنسول نمایندگی طی دو هفته اخیر با حضور در فرودگاه راهنمایی ها و مساعدت های لازم را جهت حل مشکل آن دسته از ایرانیانی که مدارک همراهشان دارای نقص بوده انجام داده است. برخی از شهروندان ایرانی که با مساعدت و همکاری کنسول نمایندگی به صربستان وارد شدند، پس از ورود با حضور در سفارت کشورمان، بدلیل مساعدت های انجام شده تشکر و قدردانی خود را ابراز کردند.
 
این منبع آگاه با بیان این که «هیچ ایرانی در فرودگاه صربستان نگه داشته نشده است» افزود: دو  تن از شهروندان ایرانی که با گذرنامه جعلی قصد ورود به این کشور داشته اند روز گذشته به دلیل جعلی بودن مدرک هویتی خود دستگیر شده اند.

کلید واژه ها: صربستان


نظر شما :