حسین فریدون نگذاشت قائم مقام ظریف شوم

۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۲:۲۱ کد : ۱۹۴۵۳۶۲ سرخط اخبار

رئیس شورای مرکزی حزب ندا می گوید حسین فریدون طی تماسی با آقای ظریف مانع از انتخاب وی برای سمت قائم مقام وزارت خارجه شده است.

 به گزارش  خبرگزاری تسنیم، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب اصلاح طلب ندا در گفت وگویی با بیان اینکه با رئیس جمهور مشکلی ندارم اما با حسین فریدون برادر وی اختلاف داشتم، گفت: با آقای ظریف سه جلسه داشتم و خواهش کردند که قائم مقامی وزارت خارجه را بپذیرم که قبول نکردم.

وی افزود: بعد دیدم که آقای ظریف پیگیری نکرد و آقای روانچی را به منزل من فرستاد و گفت که آقای فریدون با آقای طریف تماس گرفت و گفته که چرا می خواهد خرازی را به عنوان قائم مقام وزارت خارجه انتخاب کند؟ فریدون به آقای ظریف گفت اگر خرازی را بگذاری قائم مقام، وزارت خارجه دیگر دست ما نیست و ما کاره ای نیستیم. ظریف هم مقاومتی نکرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندا با بیان اینکه بعدها آقای روحانی پیغام داد که من با این انتخاب مخالفت نکردم، اظهار داشت: آقای روحانی گفت: «هر کسی راجع به تو صحبت کرد گفتم خرازی کسالت دارد و باید معالجه شود.» ایشان(روحانی) تکذیب کرده اند مهم نیست.

وی خاطر نشان کرد: من هم گفتم نگران نباشید اما الان که نگاه می کنم می فهمم نعمت غیرمترقبه الهی بود که من در دولت آقای روحانی نیستم. زیرا با وجود اینکه رفاقت خیلی خوبی داریم سلیقه های ما به هم نمی خورد.

کلید واژه ها: خرازی فریدون


نظر شما :