نامه تشکرآمیز سناتور آمریکایی به بشار اسد

۰۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۳:۲۱ کد : ۱۹۳۳۴۴۹ سرخط اخبار

یک سناتور آمریکا در نامه ای به بشار اسد از وی و ارتش سوریه به دلیل "قهرمانی هایشان" قدردانی و تروریست ها در سوریه را "جنایتکاران جنگی وانسان های وحشی وابسته به القاعده و مزدورانی که برای کشتن مردم وارد سوریه می شوند" توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت پرس، ریچارد بلک، سناتور ویرجینیا در این نامه تاکید کرد: تعداد اندکی از آمریکایی ها درک کرده اند که از همان طرفی حمایت می کنند که دست به رخدادهای 11 سپتامبر زده و این افراد همان کسانی هستند که غیرنظامیان را می کشند و دست به انفجارها در سوریه می زنند تا زنان و کودکان را به قتل برسانند.

این سناتور آمریکایی از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به دلیل تعامل همراه با احترام وی با تمامی طوائف سوری قدردانی و اعلام کرد که "شورشیان" روش "دزدان، جنایتکاران و افراد خرابکار" را در پیش گرفتند.

ریچارد بلک با آرزوی ادامه پیروزی ها برای ارتش سوریه در مقابل تروریست ها، از سربازان سوری که از غیرنظامیان محافظت می کنند قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: جناب آقای بشار اسد من برای شما نامه نوشتم تا از قهرمانی های ارتش سوریه در کوه های قلمون که به نجات جان مسیحیان انجامید قدردانی کنم. من از پیروزی دلنشین شما در یبرود به طور ویژه قدردانی می کنم چرا که ارتش سوریه و نیروهای هوایی، مسیحیان و دیگر مردم سوریه را که چند سال در دام تروریست ها گیر افتاده بودند، آزاد کردند.

در ادامه این نامه آمده است: تروریست ها با افتخار نوارهای ویدئویی کشتارهای دسته جمعی اسیران جنگی و بریدن سر راهبه ها و دیگر غیرنظامیان و حتی فیلم خوردن گوشت انسان ها را پخش می کنند.

وی در ادامه نامه خود گفت: بدترین چیزی که ممکن است رخ دهد این است که شورشیان پایتخت سوریه را تحت کنترل خود درآورده و پرچم سیاه القاعده را به احتزاز درآوردند. به همین دلیل به شورشیان سلاح های پیشرفته داده نشده است.

کلید واژه ها: ارتش سوریه


نظر شما :