طرفداران هیلاری کلینتون پایگاهی اینترنتی راه‌اندازی کردند

۱۴ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۵:۵۵ کد : ۱۹۱۴۵۰۴ سرخط اخبار

طرفداران هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا سه شنبه پایگاهی اینترنتی راه اندزی کردند که آشکارا تعهد آنها را برای نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری دو هزار و شانزده نشان می دهد.
پایگاه اینترنتی «ردی فور هیلاری» www.readyforhillary متعلق به کمیته حمایتی به همین نام است که ماه ژانویه به منظور جمع آوری پول برای تبلیغات انتخاباتی احتمالی همسر رئیس جمهور سابق آمریکا (بیل کلینتون) تشکیل شد.
در انتخابات ریاست جمهوری دو هزار و دوازده آمریکا تشکیل چنین کمیته هایی که می توانند بدون محدودیت پول جمع آوری کنند افزایش قابل توجهی پیدا کرد. بیشتر پولی که این کمیته ها جمع آوری می کنند صرف تبلیغات در رسانه ها می شود.
در پایگاه اینترنتی موردنظر این مطلب نوشته شده است: «آمریکا برای هیلاری کلینتون آماده است و ما به کمک شما نیاز داریم تا اطمینان پیدا کنیم زمانی که او آمادگی خود را برای پاسخگویی به این چالش اعلام کند، برای کمک او آماده باشیم».
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، این پایگاه اینترنتی عکس های زیادی از هیلاری کلینتون شصت و شش ساله منتشر کرده است.
هیلاری کلینتون قرار است سه شنبه شب در واشنگتن در مراسمی که برای تقدیر از عملکرد زنان تدارک دیده شده است، شرکت کند. این نخستین حضور کلینتون در مراسمی عمومی پس از کناره گیری او از سمت وزیر خارجه آمریکاست.
او هجده مارس در فیلمی ویدئویی حمایت خود را از ازدواج همجنس بازان اعلام کرد.
بسیاری از نظرسنجی ها او را بخت اول پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دو هزار و شانزده معرفی می کنند.
وزیر خارجه سابق آمریکا که به «ستاره راک» وزارت خارجه آمریکا شهرت یافته است و برای انتخابات ریاست جمهوری دو هزار و شانزده، شصت و نه ساله خواهد بود، تاکنون قصد خود برای نامزدی در این انتخابات اعلام نکرده اما آن را منتفی هم ندانسته است.

کلید واژه ها: کلینتون آمریکا دو هزار ریاست انتخابات ریاست جمهوری دو هزار و ریاست جمهوری جمهوری دو ریاست جمهوری دو هزار انتخابات ریاست جمهوری دو جمهوری دو هزار و ریاست جمهوری دو جمهوری دو هزار


نظر شما :