این 11 نفر را ترور کنید

۱۳ اسفند ۱۳۹۱ | ۰۴:۲۶ کد : ۱۹۱۳۴۹۰ سرخط اخبار

رویترز گزارش داد: یک گروه موسوم به ˈ القاعده درجزیره العربˈ فعال ترین شاخه القاعده اخیرا با انتشار یک مجله اینترنتی به زبان انگلیسی،با راهنمایی و آموزش هواداران جدید خود در خصوص چگونگی آتش زدن خودروها و ایجاد تصادف های رانندگی، خواستار ترور 11شخصیت غربی شده است.
[القاعده ترور 11 شخصیت غربی مخالف اسلام را خواستار شد]

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، این مجله که روی پایگاه های اینترنی برای تندروها هوادار القاعده منتشر شده با هشدار به فرانسه، از این کشور خواسته است تا هر چه سریع تر از کشور مالی خارج شود.

این مجله اسامی 11شخصیت غربی از جمله سلمان رشدی را منتشر کرده و گفته است که این افراد به خاطر جنایاتی که علیه اسلام مرتکب شده اند، باید زنده یا مرده تحویل داده شوند.

گروه القاعده جزیره العرب که مقر آن در یمن قرار دارد، در گذشته برای ساقط کردن هواپیماهای متعلق به خطوط هوایی بین المللی طراحی و برنامه ریزی می کرد.

کشورهای غربی این گروه را خطری بزرگ علیه کشورهای تولید کننده نفت در منطقه و خطوط کشتیرانی در سواحل یمن می دانند.

رویترز افزود: در قسمتی از این مجله تحت عنوان جهاد همه جانبه، راهنمایی هایی را در باره چگونگی آتش زدن خودروها و ایجاد تصادف های رانندگی، به هواداران جدید خود ارایه کرده است.

این مجله طی مقاله ای نسبت به ادامه دخالت نظامی فرانسه در کشور مالی هشدار داده و از پاریس خواسته است که از تجارب آمریکا در افغانستان و عراق درس بگیرد زیرا در غیر این صورت پشیمان خواهد شد.

القاعده همچنین از هواداران خود خواسته است تا 11 شخصیت غربی از جمله سلمان رشدی نویسنده کتاب آیه های شیطانی که در سال 1988 منتشر شد و مسلمانان آن را توهین به اسلام برشمردند، به قتل برسانند.

از میان این شخصیت ها همچنین به اسامی دیگری از جمله، خیرت ویلدز سیاستمدار هلندی، ایان هیرسی یک فعال سومالیایی کانادایی و تیری جونز کشیش آمریکایی که دعوت به آتش زدن قرآن کرده بود، نیز اشاره شده است.

کلید واژه ها: مجله غربی القاعده


نظر شما :