حاشیه سازی های نماینده نوری مالکی در ایران

۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۰ کد : ۱۹۸۶۱۶۷ سرخط اخبار

دیپلماسی ایرانی: منابع خبری گزارش می دهند که عامر تبریزیان، نماینده نوری مالکی در ایران با تحریک عراقی های مقیم تهران در ایام عزاداری امام حسین (ع) حاشیه ساز شد.

به گزارش منابع خبری، عامر تبریزیان، نماینده نوری مالکی در ایران با تحریک افکار عمومی و به بهانه اعتراض به بد حجابی اقدام به راه اندازی تجمع در منطقه دولت آباد تهران (محله ای عراقی نشین در تهران) کرد که این تجمع با ورود و تذکر نیروی انتظامی به تجمع کنندگان به پایان رسید.

مخالفت با برپایی عزاداری و هیئت های حسینی که از گذشته در میان اعضای حزب الدعوه رایج بوده، در روزهای اخیر در تهران نمود بیشتری پیدا کرده است. عامر تبریزیان نماینده نوری مالکی با دستمایه قرار دادن حضور بانوان بد حجاب در حاشیه برگزاری مراسم هیئت های مذهبی امسال به صورت علنی و با تحریک افکار عمومی و بانوان عراقی در تهران مخالفت خود را با برپایی هیئت های حسینی اعلام کرد که این امر موجب واکنش نیروی انتظامی و برخورد با وی شد.

خبرگزاری الاین عراق گزارش داد که این افراد در ادامه اقدامات خود برای تحت تاثیر قرار دادن جامعه و هم حزبی های خود تصاویری جعلی را با عنوان تجمع چند هزار نفری بانوان عراقی در حمایت از حجاب در شبکه های اجتماعی منتشر کردند، در حالیکه تعداد شرکت کنندگان در این تجمع کمتر از 200 نفر بود.

خبرگزاری اخبار العراق نیز گزارش داد که این اقدام سیاسی که به بهانه مبارزه با بدحجابی در تهران شکل گرفت، با ورود به موقع نیروی انتظامی تهران به سرعت در نطفه خفه شد و طراحان آن که به دنبال برچیدن هیئت های حسینی بودند در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند. نمایان شدن بخشی از چهره واقعی و اعتقادات حزب الدعوه تنها دستاورد این اقدام نسنجیده نماینده مالکی در ایران بود.

کلید واژه ها: عراق نوری مالکی


( ۱۴ )

نظر شما :