داعش شیعیان بحرین را تهدید کرد

۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۲۳:۵۲ کد : ۱۹۴۹۴۳۴ سرخط اخبار
ترکی مبارک عبدالله البنعلی از سرکردگان داعش در بحرین با اشاره به انفجار جمعه گذشته مسجد امام جعفر صادق (ع) کویت گفت: عملیات بعدی ما جمعه آینده در بحرین اجرا می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری الیمن الیوم، تهدید مستقیم مردم بحرین توسط داعش در شبکه اجتماعی توییتر، مانند دیگر تهدیدهای این گروه تروریستی طی هفته های اخیر، موجب ترس مقامات بحرینی شده به طوری که مقامات منامه اقدامات امنیتی پیشگیرانه از جمله ایجاد پست بازرسی و نصب دوربین های کنترل در خیابان های منتهی به مساجد در اطراف پایتخت کردند.

ترکی مبارک عبدالله البنعلی از سرکردگان داعش در بحرین جزء 72 فردی است که دولت بحرین در آغاز سال جاری تابعیت آنها را لغو کرد.

ترکی البنعلی در بحرین اقدام به سربازگیری جوانان بحرینی (دختر و پسر) و اعزام آنها به سوریه به هدف مشارکت در جنگ علیه دولت سوریه می کند.

وی در مناطق الحد، البسیتین و عراد بحرین ضمن فعالیت تروریستی مردم بحرین را تشویق به بیعت با ابوبکر البغدادی سرکرده داعش می کند.

بحرین پس از انفجار تروریستی در مسجد امام صادق(ع) کویت ضمن محکومیت این عمل شنیع نسبت طایفه گرایی میان مسلمانان هشدار داد.

گروهک تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از عراق و از 4 سال پیش نیز بخش هایی از سوریه را به تصرف خود درآورده و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در کشورهای منطقه شده است.
 

کلید واژه ها: بحرین


نظر شما :