فراخوان رویداد حمایت از ایده‌ها، محصولات و خدمات حوزه دیپلماسی

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰ کد : ۲۰۲۳۶۶۴ اخبار اصلی اقتصاد و انرژی
در این رویداد، با بررسی و ارزیابی پیشنهادها (پروپوزال‌ها)، افراد و موسسات نخبه در زمینه دیپلماسی شناسایی شده و از طریق حمایت‌های معنوی و مالی مرکز رشد، تشویق می‌شوند تا پیشنهادهای خود را به ثمر برسانند.
فراخوان رویداد حمایت از ایده‌ها، محصولات و خدمات حوزه دیپلماسی


دیپلماسی ایرانی: فراخوان دریافت آثار رویداد طراحی برای آینده (طبا) با موضوع حمایت از ایده‌ها، محصولات و خدمات حوزه دیپلماسی منتشر شد.

در این رویداد، با بررسی و ارزیابی پیشنهادها (پروپوزال‌ها)، افراد و موسسات نخبه در زمینه دیپلماسی شناسایی شده و از طریق حمایت‌های معنوی و مالی مرکز رشد، تشویق می‌شوند تا پیشنهادهای خود را به ثمر برسانند. علاقمندان تا 30 دی ماه 1402 فرصت دارند در این رویداد ثبت نام کرده و پیشنهادهای خود را ارسال کنند. پیشنهادهای ارسالی تا دهم بهمن ماه مورد داوری قرار خواهند گرفت و در بهمن ماه مراسم اختتامیه و تعیین برگزیدگان برگزار خواهد شد.

تأمین مالی احداث شرکت/ موسسه خلاق یا دانش‌بنیان تا سقف ۶ میلیارد ریال به ۳ شرکت برگزیده و تأمین مالی احداث شرکت/ موسسه خلاق یا دانش‌بنیان تا سقف ۳ میلیارد ریال به ۲ شرکت برگزیده و بهره‌مندی از خدمات رشد و شتاب‌دهی در قالب کمک به خلاق یا دانش بنیان‌شدن، راهنمایی، بازاریابی و … برای سایر شرکت کنندگان حمایت‌ها و جوایز این رویداد خواهد بود.

استفاده از ظرفیت متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در شرکت/ مؤسسه، کمک به اتصال شرکت/ موسسه به مخاطبان هدف (حاکمیت، بخش خصوصی و …)، استقرار در ساختمان مرکز رشد و نوآوری، کمک به فراهم آوردن فضای اشتغال، تعریف پروژه‌های مشترک و حمایت از انجام خدمت سربازی در قالب امریه، کسر از خدمت و جایگزین خدمت از سایر حمایت‌های پیش‌بینی شده در این رویداد است.

دیپلماسی علم،‌ فناوری و نوآوری، انتقال فناوری و تبادل متخصصان، همکاری های علمی بین المللی و ارتباط با متخصصان ایرانی در خارج از کشور و دیپلماسی فرهنگی در زمینه‌های زبان و ادبیات فارسی،‌ هنر،‌ صنایع خلاق فرهنگی، میراث فرهنگی‌، دینی و ملی، دیپلماسی رسانه ای در زمینه‌های سمعی بصری و رسانه های مکتوب و دیجیتال، دیپلماسی گردشگری در زمینه‌های گردشگری دینی، گردشگری سلامت،‌ گردشگری فرهنگی، دیپلماسی دینی، دیپلماسی کودک و نوجوان، دیپلماسی ورزشی و دیپلماسی اقتصادی محورهای کلی این رویداد هستند.

این رویداد به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان،‌ مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با هدف تشویق فعالان حوزه دیپلماسی دی ماه برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد طراحی برای آینده (طبا) می توانند به نشانی inandin.ir مراجعه کنند.

کلید واژه ها: استارتاپ دیپلماسی دیپلماسی چندجانبه دیپلماسی اقتصادی


( ۱ )

نظر شما :