لیبرمن: اقدامات دیپلماتیک برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کنند

۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۹ کد : ۲۰۰۷۰۱۴ سرخط اخبار

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با خبرگزاری والا گفت که اقدامات دیپلماتیک منجر به توقف برنامه هسته‌ای ایران نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورشلیم پست، آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی رژیم صهیونسیتی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرگزاری والا گفت: تقابل با ایران تنها مسئله زمان است و این زمان آنقدر دور نیست.

وی ادامه داد: هیچ اقدام یا توافق دیپلماتیک برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نخواهد کرد.

لیبرمن همچنین درخصوص تایید بودجه جدید دفاعی رژیم صهیونیستی برای تقابل با ایران گفت: آن‌ها غافلگیر شدند که چرا همچین بودجه بزرگی برای ارتش اسرائیل تایید شده است. این پول قرار است بیشتر شود و با آن سیستم ‌های پیشرفته‌تر خواهیم خرید.

رسانه‌های صهیونیستی روز دوشنبه گزارش دادند این رژیم اختصاص بودجه‌ای ۱.۵ میلیارد دلاری جهت تجهیز و آماده‌سازی ارتش این رژیم برای "حمله‌ای بالقوه به برنامه هسته‌ای ایران" را تایید کرده است.

بنا بر این گزارش، این بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری شامل مبلغی بیش ۹۳۰.۰۰۰ دلار از بودجه جاری و ۶۲۰.۰۰۰ دلار از بودجه آتی دولت اسراییل است که قرار است در نوامبر رسما تصویب شود.

آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که در ماه سپتامبر با پایگاه خبری والا نیوز گفت‌وگو می‌کرد، در این باره گفته بود، اسراییل آماده‌سازی‌ها برای اقدام علیه برنامه هسته‌ای ایران را «سرعت بخشیده است».

او ادامه اداد، بخش اعظمی از افزایش بودجه ارتش به همین منظور بوده است.

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل نیز گزارش داد این بودجه قرار است صرف خرید انواع هواپیماهای جنگنده، پهپادهای جاسوسی و تسلیحات منحصر به فرد مناسب برای چنین حمله‌ای شود.
انتهای پیام


نظر شما :