قالیباف: سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت حمله تروریستی به مجلس بودند

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲ کد : ۱۹۹۲۱۰۳ سرخط اخبار

رئیس مجلس گفت: این موضوع اثبات شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه پشت حادثه حمله تروریستی به مجلس بوده‌اند واگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته‌جمعی خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 18 خرداد 99) با اشاره به سالگرد حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه حمله تروریستی به مجلس نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی را برای ملت ایران دیده و اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی نباشد دشمن از ارتکاب به هیچ جنایتی در حق ملت ایران مضایقه نمی‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ اگرچه ظاهرا یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود اکنون این موضوع اثبات شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

وی افزود: شهیدان آن حادثه قهرمانان ملی هستند که خون پاک آنها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند. به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آنها ریخته شده توفیق خدمت به اسلام و ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

کلید واژه ها: محمد باقر قالیباف


نظر شما :