ممانعت دانشگاه امیرکبیر از سخنرانی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی+فیلم

۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۰ کد : ۱۹۸۷۹۰۱ سرخط اخبار

شب گذشته قرار بود مراسم بزرگداشت شهید شهریاری با سخنرانی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در خوابگاه گلشن دانشگاه امیرکبیر برگزار شود ولی از ورود فریدون عباسی به خوابگاه جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شب گذشته قرار بود به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و با هماهنگی‌های صورت گرفته این تشکل دانشجویی با دانشگاه مراسم بزرگداشت شهید شهریاری با سخنرانی فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در خوابگاه گلشن دانشگاه امیرکبیر برگزار شود ولی از ورود فریدون عباسی به خوابگاه جلوگیری شد.

مسئولان دانشگاه امیرکبیر اجازه ورود فریدون عباسی استاد دانشگاه و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی به خوابگاه شهیدگلشن برای حضور در مراسم یادبود شهادت شهید شهریاری را نداد.

بنابراین گزارش بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکیبر به عنوان برگزار کننده مراسم بزرگداشت شهیدشهریاری در این باره اعلام کرد: حراست و انتظامات به دستور مسئولین دانشگاه از ورود دکتر فریدون عباس به خوابگاه و برگزاری مراسم یادبود شهادت دکتر شهریاری ممانعت به عمل آوردند و حرمت چهره فرهیخته و علمی کشور را شکستند.

گفتنی است بعد از اینکه اجازه ورود فریدون عباسی به محل برگزاری برنامه ( خوابگاه گلشن) داده نشد، عباسی بیرون از خوابگاه و در هوای سرد و بارانی دقایقی برای دانشجویان صحبت کرد، که بنابر اعلام بسیج دانشجویی با اطلاع رسانی مسئولین دانشگاه به نیروی انتظامی این صحبتها نیز ناتمام ماند.

در ادامه توضیحات یکی از دانشجویان درباره این اتفاق را مشاهده کنید:

گفتنی است، دانشگاه امیرکبیر اخیرا هم از برگزاری برنامه یکی از تشکل‌های دانشجویی دیگر جلوگیری کرده بود.

کلید واژه ها: سازمان انرژی اتمی فریدون عباسی


( ۳ )

نظر شما :