مجله هفته/ جاسوس های دلفین‌نما و باقی ماجرا

۳۰ دی ۱۳۹۰ | ۲۳:۴۷ کد : ۱۸۹۷۲۰۸ اخبار اصلی
امریکایی ها که در برابر تهدید بستن تنگه هرمز حسابی جا زده اند، گفته اند در صورتی که ایران تنگه هرمز را مین‌گذاری کند، از دلفین های آموزش دیده ارتش استفاده می کنند .
مجله هفته/ جاسوس های دلفین‌نما و باقی ماجرا

نمی دانیم پس این نهادهای حقوق بشری که به  پیراهن عثمان ساختن معروفند، این روزها تو کدام سوراخ خزیده اند. کجا رفته اند. توی تعطیلات هستند یا بین التعطیلات. اصلا وجود خارجی دارند یا نه. کجایید که ببینید این دلفین های بیچاره را اسیر کرده و پر و بالشان را چیده اند و دندان هایشان را کشیده اند و به جای اینکه رعایت کرامت و آزادی شان را بکنند و آنها را به آب های آزاد بیندازند، رفته اند بهشان آموزش جاسوسی داده اند و از این حیوان های نجیب، یک مشت مزدور ساخته اند.

"سِرندی پیتی" را یادتان هست؟ همان شخصیت دوست داشتنی صورتی. بلفی و لیلی بیت را چطور؟ از آنها خبری دارید؟ می دانید الان چند سالشان شده؟ می دانید در این سال ها که هیچ کس از آنها خبری نداشت کجا بودند و چه روزگاری می گذراندند؟ باربی را چطور؟ اگر نمی دانید بگذارید بگویم که همه این شخصیت های جذاب کارتونی توسط عوامل امریکایی اجیر شده و فریب خورده و توی یک جزیره مصنوعی تحت آموزش های مزدورانه قرار گرفته و برای یک چنین روزهایی تربیت غربی دیده اند.

از زبده ترین این جانورها یکی همین دلفین های جاسوس یا جاسوس های دلفین نماست که آن فرمانده امریکایی ادعا کرده می توانند در خلیج فارس و تنگه هرمز خودی نشان دهند و خوش رقصی کنند و به کمک ارتش این کشور بیایند. دلفین و سرندی پیتی که هیچی، ترمیناتور هم اینورها پیدایش شود، یا مثل پهپاد بی سرنشین پس می افتد و یا دوپا دارد و دو پای دیگر قرض می کند و فلنگ را می بندد. راستی این را هم بگوییم که پهپاد مسخره ای که آنقدر پزش را می دادند، زبان باز کرده و مثل بلبل دارد اعتراف می کند. این را گفتیم یک وقت فکر نکنند که ما نمی دانیم چرا دندان های این دلفین ها و سرندی پیتی های زبان بسته را کشیده اند. اربابان دلفین ها فکر کرده اند اگر این مادر مرده ها را به این روز بیندازند، نمی توانند اعتراف کنند ولی محض اطلاع باید بگوییم که به تازگی یک پری دریایی مصنوعی که ساخته دانشمندان جوان کشور چین است، وارد کرده ایم که قادر است صدای جنس مخالف از خودش دربیاورد و آنقدر همان جا بایستد و خوش بخرامد و چشم و ابرو بیاید و [مابقی ماجرا] که حتی کوسه و نهنگ را هم رام و خام خود کند و چنان از زیر زبانش حرف بکشد که بیا و ببین. دلفین که جای خود دارد. کافی است فقط او را به یاد اصل خودش بیندازیم و از خواب غفلت بیدارش کنیم. 

این آقای «تیم کیتین» که در زمان جنگ عراق فرمانده یگان پنجم دریایی امریکا در بحرین بوده، گفته است اگر ایران تنگه هرمز را مین گذاری کند ، بهترین سلاح امریکا برای مقابله با ایران استفاده از دلفین های آموزش دیده ارتش است . نمی دانیم این آقا چند سالش است و احتمالا به بیماری های اعصاب و روان و آلزایمر دچار شده یا نه. او فکر کرده با این حرف ها می تواند ما را گول بزند و مجبورمان کند حتما از روش مین گذاری در دریا استفاده کنیم. نه جانم، مین بگذاریم که شما آن زبان بسته ها را بفرستید روی مین ها و بعد که معبر باز شد بریزید تو!؟ یعنی ما را اینطور فرض کرده اید!؟ خودتان گفته اید آخرین باری که از این جاسوس های دلفین نما استفاده کرده اید، زمان جنگ عراق بوده است یعنی 20 سال پیش. مگر عمر مفید یک دلفین چقدر است؟ تا کی استفاده از شیوه های نخ نما؟ حیوان بیچاره را رنگ کرده اید و می خواهید بفرستید روی مین و بعد اسم خودتان را می گذارید طرفدار حقوق بشر!؟ حالا بشر نه، حیوان. چه فرقی می کند. حیوان هم حقوقی دارد، ندارد؟ حق حیات که دارد. اصلا به نظرمان این توطئه شماست تا از دست این حیوان های بیچاره خلاص شوید و گوشتشان را قاچاق کنید و بیندازید به کشورهای عربی، وگرنه این مادرمرده ها قبل از اینکه به مینی چیزی بخورند، یک ذره آب نیترات دار توی حلقشان فرو برود، ریق رحمت را سرمی کشند.

خلاصه تا بیایید به خودتان بجنبید و بخواهید اهداف زیر آب و روی آب ما را مشخص کنید و به قول خودتان ما را شناسایی کنید، می بینید که هم دلفین ها و باربی هایتان را داده اید و هم خودتان به فنا رفته اید. از ما گفتن بود.

نظر شما :