تیراندازی در تگزاس ۱۹ کشته بر جا گذاشت

مشکل بزرگ آزادی اسلحه در آمریکا

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰ کد : ۲۰۱۲۱۹۱ اخبار اصلی عکس نوشته آمریکا
مقامات آمریکایی می گویند دانش آموزان وحشت زده مدرسه ابتدایی «راب» در زمان وقوع فاجعه تیراندازی و کشتار جمعی ده ها بار با ۹۱۱ تماس گرفتند و از نیروهای پلیس درخواست مداخله و اقدام کردند؛ اما ۲۰ مامور پلیس اعزام شده به محل، نزدیک به یک ساعت برای ورود به مدرسه و کشتن فرد مسلح تعلل کردند.
مشکل بزرگ آزادی اسلحه در آمریکا

دیپلماسی ایرانی: مقامات آمریکایی می گویند دانش آموزان وحشت زده مدرسه ابتدایی «راب» در زمان وقوع فاجعه تیراندازی و کشتار جمعی ده ها بار با 911 تماس گرفتند و از نیروهای پلیس درخواست مداخله و اقدام کردند؛ اما 20 مامور پلیس اعزام شده به محل، نزدیک به یک ساعت برای ورود به مدرسه و کشتن فرد مسلح تعلل کردند. در نتیجه این تعلل، مجرم 18 ساله فرصت کافی یافت تا جان 19 دانش آموز و معلم را بگیرد. در پی این اتفاق، گروهی از تظاهرات کنندگان خشمگین در زمان برگزاری کنوانسیون سالانه مجمع ملی اسلحه که از لابی گرهای اصلی قانون آزادی استفاده از سلاح در ایالات متحده است، تجمع کردند و شعارهایی مانند «سرگرمی شما ارزش جان فرزندان ما را ندارد» و «فروش اسلحه سنگین را متوقف کنید، همه حق زندگی دارند» را سر دادند.

کلید واژه ها: آزادی اسلحه تیراندازی کشتار جمعی ایالت تگزاس


( ۵ )

نظر شما :

ابراهیم قدیمی ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۳:۳۲
چه کسی را باید در دادگاههای بین المللی برای این کشتارهای چند ده هزار نفری سالیانه محکمه کرد؟
ابراهیم قدیمی ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۳:۳۶
چه کسی را باید در دادگاههای بین المللی برای این کشتارهای چند ده هزار نفری سالیانه محکمه کرد؟ یک دادگاه بینالمللی نمادین باید در برابر این کشتارهای بی رحمانه برای محکومیت مسئولان تشکیل گردد۔