اتحادیه جهانی علمای مقاومت: جعجع دستورالعمل آمریکا و اسرائیل را اجرا می‌کند

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۰ کد : ۲۰۰۶۸۸۰ سرخط اخبار

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تصریح کرد، رئیس حزب القوات اللبنانیه مطابق با دستورالعمل آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت، مورد هدف قرار گرفتن اخیر مقاومت لبنان غیر منتظره بود. لبنان به دلیل پیروزی بر رژیم صهیونیستی توسط آمریکا و کشورهای عربی هدف قرار می گیرد.

وی گفت، سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه در لبنان طبق دستورالعمل رژیم صهیونیستی و تا حدودی آمریکا کار می‌کند. موضع آرام حزب الله در برابر فتنه‌ها ابزاری کافی برای دفن این فتنه ها و ممانعت از خونریزی است.

حمود افزود، برخورد با برخی از احزاب در لبنان دشوار است زیرا آنها عوامل نفوذی اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها هستند. (در این مورد) میشل عون، رئیس جمهوری لبنان مقصر است زیرا او در برخی موارد موضع گیری نمی‌کند.

مردم لبنان روز جمعه پیکر هفت تن از معترضان وابسته به حزب‌الله و جنبش «أمل» را تشییع کردند که در جریان تجمع در منطقه الطیونه با هدف درخواست برکناری قاضی بیطار، بازپرس پرونده انفجار مهیب بندر بیروت در منطقه الطیونه مورد تیراندازی قرار گرفتند.

رهبران حزب الله و جنبش امل، حزب القوات اللبنانیه را مسوول حمله به این معترضان می‌دانند.


( ۳ )

نظر شما :