رژیم صهیونیستی سفیرش در واشنگتن را تغییر داد

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۲ کد : ۱۹۹۹۲۸۱ سرخط اخبار

پس از مراسم تحلیف جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، ماموریت سفیر جدید تل آویو در واشنگتن را برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، رون درمر، سفیر در حال خروج رژیم صهیونیستی در واشنگتن که این منصب را هفت سال به عهده داشت، در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، روابط بین تل آویو و واشنگتن در حال حاضر از هر زمان دیگری قوی‌تر و مستحکم‌تر شده است.

درمر ضمن آرزوی موفقیت برای گلعاد اردان، جانشین خود که پیشتر در پست وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی فعالیت داشت، ابراز اطمینان کرد که وی به "تقویت پیمان بزرگ بین آمریکا و دولت اسرائیل" ادامه خواهد داد.

درمر که یکی از هم‌پیمانان نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید، بر این باور است که وی نقش برجسته‌ای در امضای توافق ابراهیم در خصوص عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی است، ایفا کرده است.

احتمال می‌رود که اردان به نوبه خود در پست جدیدش برای بهبود روابط بین رژیم صهیونیستی و دموکرات‌ها در آمریکا و کاهش اختلافات احتمالی در خصوص پرونده هسته‌ای ایران تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام


نظر شما :