معاون اجرایی ارتش:نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار هستند

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۶ کد : ۱۹۹۵۶۹۶ سرخط اخبار

 امیر سرتیپ محمودی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس (اقتدار 40) گفت: بازدید و رصد مجازی از این نمایشگاه برای جوانان امروز که جنگ را ندیده‌اند، بسیار مفید و اثربخش است.

معاون اجرایی ارتش:بازدید از نمایشگاه اقتدار 40 برای جوانان که جنگ را ندیده اند، بسیار مفید و اثربخش است


به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار 40 ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این ایام حال و هوای خاصی را در دل آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح ایجاد کرده و یاد روزها و حماسه های هشت سال جنگ تحمیلی را ذهن‌ها و جان‌ها بیش از همیشه زنده ساخته است.
وی همچنین با اشاره به بیانات ارزشمند فرمانده معظم کل قوا در جمع پیشکسوتان جبهه و جنگ و شهادت، گفت: فرمایشات معظم‌له برای همه ما سربازان ولایت، عبرت آموز و تاثیرگذار بود و به ما و همه مردم انقلابی کشورمان شور و حال خاصی بخشید.
امیر محمودی در خصوص برپایی نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس (اقتدار 40) گفت: این نمایشگاه که امروز شاهد افتتاح آن بودیم، نمایشگاهی از دستاوردهای چهل ساله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس و پس از آن است که بیشتر با رویکرد ارائه آثار این نمایشگاه در فضای مجازی برپا شده است.
وی ادامه داد: نیروهای چهارگانه ارتش اعم از نیروهای زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و ستاد ارتش و مراکز دانشگاهی، آموزشی و فرهنگی ارتش دستاوردها و فعالیت های شاخص خود را در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند که بازدید و رصد آن به صورت مجازی، برای جوانان ما که جنگ را ندیده و سالهای دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند، بسیار مفید و اثربخش خواهد بود.
وی افزود: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس در حالی که دشمنان ما را تحریم همه جانبه کرده بودند و سلاح و تجهیزات مورد نیاز و حتی فشنگ و سیم خاردار هم به ما نمی دادند، با ایمان و اعتقاد راسخ در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده و به پیروزی رسیدند.
امیر سرتیپ محمودی تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت ها و حماسه های دفاع مقدس، نیروهای مسلح ما در اوج عزت و اقتدار هستند و با تجربه سالهای حماسه و دفاع در همه زمینه‌های علمی، تجهیزاتی و تسلیحاتی به خودکفایی رسیده ایم که نمونه هایی از آنها در نمایشگاه اقتدار 40 به معرض نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: همچنین در نمایشگاه اقتدار 40، گوشه ای از اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه های سازندگی، مردم یاری و امدادرسانی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از جنگ تا به امروز از جمله امدادرسانی‌ها در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و مردم یاری گسترده ارتش در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا به معرض نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام


نظر شما :