مدل آمریکایی ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرد/عکس

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۳ کد : ۱۹۹۵۴۸۱ سرخط اخبار

«اِمی دوریس» مدل آمریکایی به روزنامه‌ای انگلیسی گفت هنگامی که ۲۴ سال داشته طی برگزاری مسابقات تنیس در نیویورک توسط رئیس‌جمهور آمریکا مورد آزار و تعرض جنسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایندیپندنت،  این زن ۴۸ ساله آمریکایی به روزنامه «گاردین» گفته است، هنگامی که ترامپ حدود ۵۱ سال داشت، در مسابقات تنیس نیویورک سال ۱۹۹۷، بیرون دستشویی بخش مهمانان ویژه او را مورد تعرض و آزار جنسی قرار داده است.

دوریس می‌گوید در آن زمان که ۲۴ سال سن داشته، ترامپ تلاش کرده او را گوشه‌ای به دام انداخته و سپس به او نزدیک‌تر شده، بدن او را لمس کرده و وی را آزار داده است. پس از این اتفاق او تا مدت‌ها به‌عنوان «قربانی تعرض جنسی» بشدت «حس بدی داشته است».

مشاوران روانشناسی که دوریس در سال‌های آتی به آن‌ها مراجعه کرده است، اظهارات او در گاردین را دقیقاً مطابق با چیزی توصیف می‌کنند که در جلسات درمانی گفته بود. خانواده این مدل آمریکایی نیز در تأیید این اتفاق گفتند دوریس همان موقع به آن‌ها اطلاع داده بود.

دوریس گفت در آن سال به همراه «جیسون بین» نامزد خود که یکی از بهترین دوستان ترامپ بود، برای دیدن مسابقات تنیس به نیویورک رفته بود و حتی هنوز بلیت‌های مربوط به آن روزها و چند عکس در کنار ترامپ را نگه داشته است.

دوریس می‌گوید در همان زمان به جیسون بین گفته بود ترامپ دست بردارش نیست و از او خواسته بود کاری کند. اما وکلای ترامپ می‌گویند جیسون هیچ چیزی در این خصوص به یاد نمی‌آورد.


( ۱۷ )

نظر شما :