نماینده مجلس: آقای ظریف! قطعنامه اخیر حاصل پالسی است که درباره عدم خروج از برجام دادید

۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۵ کد : ۱۹۹۲۹۲۸ سرخط اخبار

نماینده مردم دامغان در مجلس خطاب به وزیر امور خارجه گفت: به خدا اعتماد کنید و یقین بدانید مشکلات ما حل خواهد شد و از کدخدا کاری ساخته نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان، در جریان ارائه گزارش وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز متوسل به برخی قدرت ها شدید که بتوان از طریق شورای امنیت کاری کرد که آمریکا به وسیله برجام علیه ما کاری نکند. برجام به شری تبدیل شده که همه به دنبال این هستند چگونه از آن خلاص شویم.

وی افزود: آقای وزیر در سال‌هایی که شما وزیر بودید 2 سیاست از سوی جمهوری اسلامی در رابطه با مسائل خارجی ما دنبال شد، سیاست اول؛ سیاست حاج قاسم سلیمانی است که اسم آن را سیاست توکل به خدا می گذارم که از شکست مطلق در مقابل داعش آغاز شد. این در حالی است که تمامی سوریه اشغال شده بود و عراق در آستانه سقوط بود اما اعمال آن سیاست سبب شد آمریکا مانند سگ کتک خورده در حال اخراج از منطقه باشد و ایران مقتدر الهام بخش و رهبر جبهه مقاومت و شهدای حرم الگوهای آزادگی جهانیان هستند.

وی بیان کرد: آقای ظریف! من استدعا دارم به خدا اعتماد کنید و یقین بدانید مشکلات ما حل خواهد شد و از کدخدا کاری ساخته نیست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست دوم، سیاست دولت تدبیر است که نام آن را سیاست توکل بخدا می گذارم که تمام اقتدار هسته ای فراهم آمده با خون شهدا را یکجا دادید که چیزی از آمریکا بگیرید، اما متاسفانه نه تنها چیزی دریافت نکردید، حتی نمی توانید با برجام علیه ظلم آمریکا به خودش شکایت کنید.

علیزاده گفت: آقای ظریف؛ خدا زنده است و قدرت دارد و می تواند ما را پیروز کند، اضافه کرد: در جریان اعزام کشتی ها به ونزوئلا تهدیدهای آمریکا با تهدیدهای ما خنثی شد و کشتی های ایران در حالی که پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران را داشتند، با اقتدار از کنار گوش شیطان بزرگ به مقصد رسیدند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند. اما شما پالس فرستادید که ایران از برجام خارج نخواهد شد، این یعنی هر بلایی خواستید بر سر ما بیاورید و شد قطعنامه شورای حکام.


( ۳ )

نظر شما :