مخالفت چین با تحقیق بین‌المللی درباره منشأ کرونا

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵ کد : ۱۹۹۰۹۵۷ سرخط اخبار

دولت چین مخالفت خود با هرگونه تحقیق بین‌المللی درباره منشأ و منبع ویروس کرونا را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، شین وان، سخنگوی سفارت چین در لندن در سخنانی مخالفت دولت کشورش را با انجام هرگونه تحقیقات بین‌المللی درباره منشأ و منبع ویروس کرونا اعلام کرد.

وی در این باره گفت: هدف از درخواست برخی طرف‌ها برای انجام چنین تحقیقاتی فقط و فقط سیاسی است.

شین وان در ادامه اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه شناسایی منشأ و منبع کرونا به درمان و برخورد با این ویروس کمک می‌کند را رد کرد.

پیشتر چند کشور اروپایی و آمریکا احتمال داده بودند که منشأ اولیه ویروس کرونا در بازار محلی حیوانات در شهر ووهان چین بوده است.

کلید واژه ها: چین ویروس کرونا


( ۱ )

نظر شما :

داریوش ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۷
چین اگه از خودش مطمعن است ،وشک وشبهه ای در کارش نیست،چرا مخالفت می کند،،:مخالفت چین خود دلیل کاسه ای زیر نیم کاسه است،وبه ضن یقین چین در تولید،وتکثیر،ویروس کرونا دخیل است،،وحتی اولین پزشکی را که تایید کرده بود. در چین کرونا وجود دارد را هم سر به نیست کرد،،به نظر می آید،پشت پرده چیزهایی را دولت چین پنهان کاری می کند،وشکی نیست ،ویروس کرونا را که گفته میشود در ژنومش دستکاری،گردیده،وموجب وحشی وتهاجمی ،شدن ویروس شده ، لذا دولت ایران که بیشترین خسارت مالی،انسانی،وامنیتی را در سایه ویروس کرونا متحمل شده بهتر است پی گیر موضوع باشد،والا سکوت در مقابل چین خود علاوه بر تایید چین،گمانه زنی های دیگری برای ایران بوجود می آورد،