در بطن عملیات ترکیه در شمال شرقی سوریه

۰۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۱۹۸۷۱۳۶ اخبار اصلی عکس نوشته
در بطن عملیات ترکیه در شمال شرقی سوریه

( ۵ )

نظر شما :

گروهبان گارسیا ۰۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۰
عجب صحنه های دردناکی. دلم کباب شد!
مارشال مانرهایم ۰۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۶
گارسیا! یعنی چه دلم کباب شد؟ تو یک سربازی. تو میان خون و آتش بزرگ شدی. یعنی چه از دیدن این صحنه ها دلم کباب شد. یک بار دیگر از این حرفها بزنی می دهم زورو با شمشیر روی شکم گنده ات یک z بکشد!
گروهبان گارسیا ۰۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۷
دلم برای کردها کباب نشد مارشال بزرگ ! عکس سربازهای ارتش ترکیه رو دیدم عینهو رنجرهای امریکایی بعد عکس سربازهای ارتش اسد رو دیدم یاد بقال و چقال و سوپرگوشتی محله مون افتادم دلم سوخت مارشال. دلم برای این بیچاره ها سوخت که دارن میفرستنشون زیر پنجه شیر ! باور کنید ارتش ترکیه اینارو پاره پاره میکنه. مارشال شما بزرگترین نابغه نظامی روی زمین هستید ولی به هر حال من هم در امورات نظامی گرگ باران دیده ام استیل یک سرباز رو که میبینیم دستم میاد ارتشش در چه رده ای هست. اینا حریف ترکها نیستند مارشال . دلم واسه این سوخت وگرنه در این جنگ واقعا بر سر کردها بلایی نیومده که دلسوختنی باشه.
فرهاد ۰۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۵
ترکیه و سربازان ترک حریف زنهای اون منطقه هم نمیشن فقط تنها چیزی که بهشون برتری میده تانک و پشتیبانیه هواییه. که آخرش هم توی گل موندن و دست به دامن ارباب پوتین شدن که توافق کنن کردها بعد از ده روز بمباران و توپ باران و محاصره خودشون با پای خودشون شهر 200 هزار نفری رو خالی کنن که بیشتر از این شرف دومین ارتش ناتو! نره.
حاتم ۰۹ آبان ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۸
جناب گروهبان گارسیا چند نفر دیگه از کوردها باید کشته و آواره شوند تا جنابعالی دلت به قول خودت کباب شود؟؟ در منطقه خاورمیانه همه به سمت توحش صد در صد می روند و دیگران رنجهای همسایه را نمی بینند .. این که هیچ .. ادعای خانه همسایه را هم دارند .. خدا به خاورمیانه رحم کنه .. یادت اون طنز معروف افتادم که ظهور یکصد و بیست هزار پیامبر نتوانست مردم این منطقه را به سمت زندگی انسانی سوق بده .. فارس و ترک و عرب با هم مشکل دارن .. شیعه با سنی مشکل داره .. ایرانی با عثمانی مشکل داره .. فارس و تورک و عرب با کوردها مشکل دارن .. خلاصه شام شورباییه برا خودش این خاورمیانه ما .. جالب همه هم احساس می کنیم که در مرکز حق و حقیقت قرار داریم ..
سالار ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۰۱:۱۹
آمریکایی ها از دخترهای خردسال گروههای تروریستی کردی نمی تونن دل بکنن دوباره برمیگردن !
حامد ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۵
ترکیه بهتره به جای این غلطها کاباره هایی که زنهاشون رو در اختیار تکفیریها و داعشیهای سابق قرار میده ببنده.
ایران دوست ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۵
جناب سالار به خاطر همینه که آمریکایی‌ها چند تا پایگاه نظامی بزرگ توی ترکیه و اسرائیل توی آذربایجان داره؟ خیلی خوب بهشون میرسن حتما!