رایزنی نتانیاهو و ترامپِ انگلیس در خصوص ایران

۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۹۸۵۳۵۴ سرخط اخبار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌‌وگو با نخست وزیر انگلیس، ضمن تاکید بر گسترش روابط دوجانبه، اتخاذ رویکرد قاطع مقابل ایران را خواستار شد.

به گزارش افکارنیوز، منابع خبری شنبه شب به وقت تهران از تماس تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با نخست وزیر جدید انگلیس خبر دادند.

اخبار سیاسی- به نوشته وبگاه «السومریه»، « بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر (رژیم) اسرائیل در گفت‌وگو با « بوریس جانسون » نخست وزیر انگلیس بر اهمیت اتخاذ سیاست قاطع مقابل ایران تاکید کرد.

این در حالی است که نخست‌وزیر انگلیس چندی قبل در یک مصاحبه گفت که از نظر او، تعامل با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور، راه درست است. بوریس جانسون در پاسخ به سئوال خبرگزاری «رویترز» درباره «برجام» و اقدامات اخیر ایران در حوزه برنامه هسته‌ای، خواستار تعامل با تهران شد.

به گزارش منابع خبری، نتانیاهو و جانسون در این گفت‌وگوی تلفنی بر توسعه روابط دوجانبه تل آویو و لندن تاکید کردند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چندی قبل نیز به تکرار مواضع ضدایرانی پرداخت و از «رئیس‌جمهور آمریکا» به دلیل خروج از توافق هسته‌ای تشکر کرد.

نتانیاهو از طریق ویدئو کنفرانس در نشست سالانه لابی صهیونیستی «مسیحیان متحد برای اسرائیل» صحبت می‌کرد، توافق هسته‌ای با ایران را «وحشتناک» خواند و مدعی شد که این توافق مسیر ایران برای رسیدن به سلاح هسته‌ای را هموار کرد.

کلید واژه ها: بنیامین نتانیاهو بوریس جانسون


نظر شما :