ماجراى خانه 'ظریف' در آمریکا

۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۰ کد : ۱۹۸۵۳۱۴ سرخط اخبار

خبر: تحریم ظریف از سوی آمریکا بازهم چپ و راست سیاست را کنار هم قرار داد تا در کنار دولتمردان، مجلسی ها، نیروهای نظامی و روحانیت همه پشت سر وزیرخارجه قرار گرفته و از او حمایت کنند. با این وجود هستند برخی تندروها که فضای بعد از تحریم را فرصت مناسبی برای هجمه علیه وزیرخارجه قرار داده اند. آنچنان که برخی مجریان شبکه افق که نزدیک به جریان خاص سیاسی هستند تهمت هایی را به برخی مسئولان نظام از جمله ظریف زده اند.

یک کانال اصولگرا نیز در یک ادعای دروغ، مدعی شده است که ظریف دو خانه در آمریکا دارد. این درحالیست که کانال تلگرامی سایت آزادی در بررسی که کرده نوشته است؛

آدرس اولی ملکی است که در دوران آقای نژادحسینیان برای اقامتگاه نفر دوم نمایندگی خریداری شده. البته این ملک بنام شرکت میری بوده و چند سال پیش توسط آمریکا به اتهام پوششی بودن برای املاک ایران، این ملاک و تمام اموال شرکت میری مصادره شده است.

ملک دوم هم اقامتگاه سال اول دکتر ظریف به عنوان نفر دوم نمایندگی نیویورک در شهر اسکارزدیل در حومه نیویورک است که از سال 88 میلادی تا سال 90 در اجاره نمایندگی ایران بوده که اوایل سال 90 هم اجاره آن فسخ شده. هیچ وقت هم ملکی نبود و اجاره یک ساله بوده است.

این کانال تلگرامی در ادامه نوشته است؛ برخی مراقب عملیات نفوذ باشند، حتما روزی که دیر هم نیست،مشخص می شود چگونه دشمن بر آنان نفوذ پیدا کرده تا آنان را عمله خود برای تخریب وزیر خارجه جمهوری اسلامی بکند.

کلید واژه ها: محمد جواد ظریف ایالات متحده امریکا


( ۲۴ )

نظر شما :

ناشناس ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۴۱
هرکی تهمت میزنه اتفاقا داره به کشور خیانت میکنه چون با دادن نسبت های غیرقابل بررسی طرف مقابل مظلوم نمایی میکند واقدامات واشتباهات گذشته اش ماسمالی میشود