هشدار توئیتری محسن رضایی به ترامپ و ملکه انگلیس

۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۷ کد : ۱۹۸۵۰۲۱ سرخط اخبار

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به ادعای ترامپ مبنی بر ساقط کردن پهپاد ایرانی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرآنلاین، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به ادعای ترامپ در سرنگونی پهپاد ایرانی و توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

ما به دنبال جنگ نیستیم ولی در مقابله به مثل کوتاه نخواهیم آمد، چه صدام باشد چه ترامپ چه ملکه.

 آمریکا به فکر تاثیرگذاری بر فضای روانی کشور است
همچنین ایلنا نوشت؛

حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره ادعای رئیس‌جمهور آمریکا درباره سرنگونی پهپاد ایرانی در آب‌های خلیج فارس گفت: همانگونه که مشاهده کردید مقام‌های کشور و نظامیان این ادعا را رد کردند. آمریکایی‌ها در پی ناکامی‌های مکرری که در منطقه نصیب‌شان شده سعی می‌کنند به گونه‌ای با فرافکنی این شکست‌ها را از میان بردارند.

 وی ادامه داد: به خاطر رفتار غلط نظامیان ایالات متحده در منطقه چنین اخبار کذبی را از سوی مقام‌های این کشور می‌شنویم تا ناکامی‌هایشان را جبران کنند.

 این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه مطرح کردن چنین ادعاهایی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا برای این است که به خاطر عملکرد ضعیف پاسخگوی مردمش باشد، گفت: سران ایالات متحده با نشر چنین اکاذیبی سعی دارند فضای روانی داخل کشور ما را تحت تاثیر قرار دهند و احساسات مردم را جریحه‌دار کنند.

وی یادآور شد: سقوط پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث غرور ملی شد و همه مردم از این اقدام حمایت کردند و مشاهده کردیم که برعکس آمریکایی‌ها زیر سوال رفتند.

 نقوی‌حسینی تاکید کرد: این نوع دروغ‌پردازی‌ها برای این است که روی فضای روانی تاثیر بگذارند و در این فضا عملکردهای ضعیف‌شان را پنهان کنند.

کلید واژه ها: دونالد ترامپ انگلیس محسن رضایی


( ۷ )

نظر شما :