پوتین: میزبانی جام‌جهانی را پس نمی‌دهیم

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۵۳ کد : ۱۹۴۸۹۹۷ سرخط اخبار

 رئیس جمهور روسیه با تاکید بر میزبانی کشورش برای جام جهانی 2018 عنوان کرد که این کشور قصد ندارد میزبانی را پس بدهد چرا که سزاوارانه آن را کسب کرده است.

به گزارش ایسنا، روسیه میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 با اتهامات زیادی از جمله تبانی و رشوه برای گرفتن این میزبانی روبرو شده است، هر چند رئیس جمهور این کشور به شدت این صحبت ها را تکذیب و عنوان کرد کشورش به صلاحیت میزبانی را بدست آورده است.

ولادمیر پوتین رئیس حمهور روسیه درباره میزبانی این کشور برای جام جهانی 2018 گفت: اگر هر کسی مدرکی دارد که ما با رشوه و تقلب میزبانی را بدست آورده ایم، رو کند.

ما برای کسب میزبانی جام جهانی جنگیدیم و سزاوارانه این میزبانی را بدست آوردیم. هر تصمیمی غیر از میزبانی روسیه برای جام جهانی 2018 ناعادلانه است و ما آن را نمی پذیریم.

قصد ما میزبانی جام جهانی بود و به صورت اصولی وارد رقابت شدیم و خیلی هم عادلانه آن را بردیم. من میزبانی جام جهانی 2018 را حق کشور خودم می دانم.

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: فکر نمی کنم اشتباهی کرده باشیم. فکر هم نمی کنم که این تصمیم عوض شود چرا که روسیه با صلاحیت و شایستگی میزبانی جام جهانی را کسب کرد. ما ساخت ورزشگاه ها را برای میزبانی جام جهانی شروع کردیم و امیدواریم به زودی آماده شود

کلید واژه ها: میزبانی جام جهانی جام جهانی 2018 میزبانی جام جهانی 2018


نظر شما :